Παρ10192018

Τελευταία ΕνημέρωσηΠαρ, 19 Οκτ 2018 10pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Νοτιοι δημοι

Διευρύνεται συνεχώς η παράταξη Κωνσταντάτου – Συρρικνώνεται κι άλλο η παράταξη Παπανικολάου με βαριές κατηγορίες εναντίον του

xrysanthopoulou konsta

Η μεγάλη και ανεξέρτητη παράταξη "Ενωμένη Πόλη" του Δημάρχου Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννη Κωνσταντάτου, συνεχίζει να διευρύνεται με την ένταξη σε αυτή προσωπικοτήτων από όλους τους πολιτικούς χώρους. 

Ετσι, μετά την προσχώρηση στην «ΕΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΗ» του δημοτικού συμβούλου Δημήτρη Παπαγεωργίου, ανακοινώθηκε η ένταξη σ’ αυτή ενός ακόμη αξιόλογου στελέχους, από τα πλέον αγαπητά πρόσωπα του Ελληνικού.

Πρόκειται για τη Μαριλένα Χρυσανθοπούλου, που έχει διατελέσει γραμματέας της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Ελληνικού Αργυρούπολης, ενώ ήταν και υποψήφια βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Β Αθήνας και σήμερα στέλεχος του ΚΙΝΑΛ. Επίσης στις τελευταίες δημοτικές εκλογές ήταν υποψήφια στο Ελληνικό με την παράταξη Βαζαίου στο Ελληνικό, όπου είναι πρώτη επιλαχούσα.

Ο Δήμαρχος και επικεφαλής της παράταξης Γιάννης Κωνσταντάτος την καλωσόρισε στην μεγάλη ανεξάρτητη αυτοδιοικητική οικογένεια της «Ενωμένης Πόλης» δηλώνοντας τα εξής:

"Η Μαριλένα ενώνει τις δυνάμεις της μαζί μας στον Αγώνα για την Αναγέννηση της πόλης μας. Εκπροσωπεί τον προοδευτικό χώρο της πόλης μας και συμβολίζει ότι η «Ενωμένη Πόλη», ως μια μεγάλη αυτοδιοικητική παράταξη, συγκεντρώνει δυνάμεις από όλους τους χώρους, ιδιαίτερα τα άριστα στελέχη τους. Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές είχε μια άψογη παρουσία με το ψηφοδέλτιο Βαζαίου, όπου διακρίθηκε για το ήθος της. Είμαι βέβαιος ότι θα προσφέρει πολλά στην πόλη και στην διοίκηση μας". 

Συρρικνώνεται συνεχώς η παράταξη του Δημάρχου Γλυφάδας, Γ. Παπανικολάου, με βαριές κατηγορίες εναντίον του

VanaBarba

Μετά τον Στέλιο Θεοδοσόπουλο, η Βάνα Μπάρμπα είναι η δεύτερη δημοτική σύμβουλος που ανεξαρτητοποιείται από την παράταξή τουΔημάρχου Γλυφάδας, Γ. Παπανικολάου, με μια ιδιαίτερα σκληρή, αλλά και λίαν αποκαλυπτική  δήλωσή της για τα «έργα και ημέρες» του Δημάρχου, που κοινοποιείται σε αυτόν , στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, στους δημοτικούς συμβούλους, στο Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής και στο Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Η επιστολή ανεξαρτητοποίησης της συμβούλου Βάνα Μπάρμπα έχει ως εξής:
 
Βασιλική (Βάνα) Μπάρμπα
Δημοτική Σύμβουλος Γλυφάδας
Ορφέως 6 Γλυφάδα 166 75

Γλυφάδα 07 Σεπτέμβρη 2018
Αριθμ.πρωτ. Δήμου Γλυφάδας 25121

Προς: 1) Δήμαρχο Γλυφάδας κ. Γεώργιο Παπανικολάου.

Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας κ. Στρατή Παναγάκο,

(κ. Πρόεδρε στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, παρακαλώ να μου δοθεί ο λόγος για να αναγνώσω την παρούσα η ίδια.)

Κοινοποίηση:

- Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Γλυφάδας.

- Προϊσταμένη της Γραμματείας του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Κυριακίδου, για να κοινοποιήσει την παρούσα προς όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου.

- Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.

- Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.

Δ Η Λ Ω Σ Η

Κύριε Δήμαρχε, κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι.

Η παράγραφος 3 του άρθρου 12 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου αναφέρει:

“Μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί με γραπτή δήλωσή του προς το προεδρείο να ανεξαρτητοποιηθεί από τη δημοτική παράταξη με την οποία έχει εκλεγεί...”

Με την παρούσα δήλωσή μου σε συνάρτηση με την παρ. 3 του άρθρου 12 του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, σας γνωστοποιώ την αμετάκλητη απόφασή μου να αποχωρίσω από την δημοτική παράταξη “Η Γλυφάδα μας”, δηλώνοντας ότι καθίσταμαι ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος.

Θα ήταν εκ μέρους μου ασέβεια, τόσο προς εσάς τους συναδέλφους μου όσο και προς τους δημότες που μας τίμησαν με την ψήφο τους, εάν δεν εξηγούσα τους λόγους που με οδήγησαν σε μια τόσο σοβαρή απόφαση.

Άλλωστε αν είναι κάτι που με χαρακτηρίζει και είμαι υπερήφανη γι αυτό, είναι τα σταράτα λόγια και η ντομπροσύνη μου.

Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές το 2014, δέχθηκα την πρόταση να συστρατευθώ στην παράταξη που θα διεκδικούσε την Διοίκηση του Δήμου Γλυφάδας, με υποψήφιο ένα νέο άνθρωπο, με ευρωπαϊκό αέρα, τον κ. Γιώργο Παπανικολάου.

Όπως είχε πει, τόσο σε εμένα όσο και στις δημόσιες τοποθετήσεις του, εφόσον εκλεγόταν Δήμαρχος, η Διοίκηση του Δήμου θα γινόταν με σεβασμό στους νόμους και στα χρήματα των πολιτών και με πλήρη διαφάνεια στην διαχείριση όλων των υποθέσεων του Δήμου χωρίς στεγανά και γκρίζες ζώνες.

Με την συμβολή όλων μας οι δημότες πείστηκαν και μας εμπιστεύθηκαν, εκλέγοντας τον κ. Παπανικολάου Δήμαρχο της Πόλης μας και εμάς τους Δημοτικούς Συμβούλους, ως ισότιμους συνεργάτες του αλλά και ασυμβίβαστους τηρητές της νομιμότητας και της εφαρμογής των δημόσιων δεσμεύσεών μας.

Δυστυχώς με την ανάληψη της διοίκησης του Δήμου από τον Δήμαρχο πλέον κ. Παπανικολάου, τα όσα ακολούθησαν ήταν εντελώς διαφορετικά από τις προεκλογικές δεσμεύσεις του.

Οι πραγματικές του προθέσεις για το πώς θα διοικούσε τον Δήμο, ήταν η εγκαθίδρυση στο Δημαρχείο μιας ομάδας έμπιστων φίλων του, οι οποίοι, με την δική του παρότρυνση και κάλυψη, διοικούν τον Δήμο εξωθεσμικά, παρακάμπτοντας το κυρίαρχο όργανο του Δήμου, που είναι το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά και δίνοντας εντολές στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, παρότι δεν έχουν τέτοιο δικαίωμα.

Αγαπητοί συνάδελφοι αναφορικά με εμένα, όπως γνωρίζετε με απόφαση του Δημάρχου είχα ορισθεί τομεάρχης Πολιτισμού.

Από την αρχή της θητείας μου εγώ με την ομάδα μου έχουμε διοργανώσει κάθε εκδήλωση.

Ανεξήγητα όμως ο Δήμαρχος αποφάσισε να μην μου δείξει την πρέπουσα εμπιστοσύνη και τα τελευταία δύο χρόνια αποφάσισε να οργανώνει μόνος του τα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου.

Αυτή η συμπεριφορά του Δημάρχου με λυπεί ιδιαίτερα, με προδίδει και με μειώνει σαν Δημοτική Σύμβουλο αλλά και σαν προσωπικότητα του πολιτιστικού χώρου, αφού δεν επιλέχθηκε καμία πρότασή μας και όλες οι αποφάσεις ήταν δικές του.

Σε όλη μου τη ζωή έχω μάθει να προσφέρω αλλά και να εργάζομαι στο «μαζί», όμως ο κύριος Παπανικολάου με την συμπεριφορά του με παραγκώνισε, καθιστώντας με ένα απλό διακοσμητικό στοιχείο.

Δυστυχώς την ίδια τακτική με την ενός ανδρός αρχή και την ουσιαστική διοίκηση του Δήμου, από την γνωστή “κλειστή ομάδα” των εξωθεσμικών φίλων του Δημάρχου, την ζούμε σε όλο το φάσμα των δημοτικών δραστηριοτήτων.

Οι κατά καιρούς επισημάνσεις μου για μια σειρά ζητήματα κακοδιοίκησης, δεν βρήκαν ανταπόκριση, παρότι σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το καλοκαίρι του 2017 “χτύπησα δημόσια το καμπανάκι” κι απευθυνόμενη στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου είπα “...τέρμα το σιωπητήριο, δεν είμαστε πρόβατα να μας φέρνετε να ψηφίζουμε ότι θέλετε χωρίς ενημέρωση”.

Αναρωτιέμαι τι σχέση μπορεί να έχουν με την διαφάνεια και την χρηστή διοίκηση που υποσχεθήκαμε στους δημότες,

- οι αλόγιστες σπατάλες για τις κόκκινες νύχτες,

- η άγνοια για το κόστος του νέου κοιμητηρίου,

- οι εξωφρενικές δαπάνες για δένδρα που ήδη άρχισαν να ξεραίνονται,

- η ανακατασκευή των πεζοδρομίων χωρίς την τήρηση της νομοθεσίας,

- η αδιαφάνεια στη διαχείρηση του Δ.Α.Κ.,

- το αλαλούμ με την διοίκηση του ΚΑΠΠΑ,

- η εγκατάσταση του ΚΕΠ στη Γούναρη και το άρον άρον ξήλωμά του,

- το κουκούλωμα της δύσοσμης υπόθεσης της ΔΕΑΠ με τους αγνοούμενους πίνακες της πινακοθήκης Πιερίδη,

- οι επιλεκτικές προσλήψεις ημετέρων,

- οι συνεχόμενες ποινικές διώξεις και οι οικονομικοί καταλογισμοί στη διοίκηση του ΓΚΟΛΦ,

- οι απίστευτες σπατάλες για τους χριστουγενιάτικους στολισμούς,

- τα αγνοούμενα διαφημιστικά έσοδα,

- η αποφυγή της στελέχωσης της Νομικής Υπηρεσίας με μόνιμους δικηγόρους,

- το ξεχαρβάλωμα της Πολιτικής Προστασίας με τον παραγκωνισμό του κ. Θεοδοσόπουλου,

- τα τεράστια ποσά για την φύλαξη των μαρινών,

- οι τιμωρητικές συμπεριφορές σε στελέχη και υπαλλήλους του Δήμου επειδή επιμένουν να τηρούν τη νομιμότητα,

Υπάρχουν και πολλά, μα πάρα ακόμη θέματα, που λίγο πολύ, όλοι οι συνάδελφοι τα συζητάμε μεταξύ μας.

Κύριε Δήμαρχε και κ. Πρόεδρε εάν για όλα τα όσα προανέφερα έχετε κάποιες απαντήσεις και δικαιολογίες, τι έχετε να πείτε για τις βαρύτατες καταγγελίες για τις εικονικές συνεδριάσεις, που μας έχετε εμπλέξει εν αγνοία μας, ότι ήμασταν παρούσες και παρόντες σε δήθεν πραγματοποιηθείσες κανονικές δημόσιες συνεδριάσεις και μάλιστα ότι υπερψηφίσαμε και τις πλαστές αποφάσεις που εκδόσατε;

Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να μας εμπλέξετε σε αυτές τις παρανομίες;

Και αφού κάποιοι συνάδερφοι έχουν καταπιεί τον αμίλητο, εγώ θα μιλήσω για το άτομό μου.

Με ποιο δικαίωμα κ. Παπανικολάου και κ. Παναγάκο με εμφανίζετε και με καταγράφετε ως παρούσα, σε 37 μηδέποτε πραγματοποιηθείσες συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και όχι μόνο αυτό, αλλά κι ότι υπερψήφισα 69 πλαστές αποφάσεις που εκδόσατε;

Διαμαρτύρομαι για όλα αυτά τα πρωτοφανή ψέματα και απαιτώ να μου προσκομίσετε έστω και ένα ηχητικό η βιντεοσκοπημένο ντοκουμέντο που να επιβεβαιώνει την παρουσία μου ή την απουσία μου από όλες αυτές τις εικονικές και σκηνοθετημένες από εσάς, δημόσιες δήθεν συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου.

Αλήθεια κύριοι, γιατί τόσους μήνες που έχει αποκαλυφθεί αυτή η υπόθεση, δεν δίνετε εξηγήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο και παριστάνεται τη σφίγγα;

Η μήπως δεν γνωρίζετε ότι διεξάγεται δικαστική έρευνα, καθώς και έρευνα από το Σώμα  Ελεγκτών - Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης;

Το μόνο που καταφέρνετε με την παρατεταμένη και ένοχη σιωπή σας, είναι να μας θυμίζετε την ρήση “ο κόσμος το' χει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι”.

Επειδή λοιπόν το όνομά μου αναγράφεται εν αγνοία μου καταχρηστικά και παράνομα, στα πλαστά αποσπάσματα των δήθεν πρακτικών κι ότι δήθεν συμμετείχα σε όλες αυτές τις εικονικές συνεδριάσεις, σας ζητάω να προβείτε σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, για την αποκατάσταση της νομιμότητας στο Δήμο μας, καθώς και της προσωπικής μου υπόληψης, επιφυλασσόμενη παντός νομίμου δικαιώματός μου.

Κύριε Παπανικολάου λυπάμαι που θα το πω, αλλά σας εμπιστευτήκαμε και εσείς καταχραστήκατε την εμπιστοσύνη μας με τον πιο χειρότερο τρόπο.

Πιο πολύ όμως λυπάμαι γιατί συμβάλαμε όλοι για να εμφανίζεστε στην κοινωνία με το φωτοστέφανο της ηθικής, της νομιμότητας και του δημοκράτη, ενώ στην πράξη συμπεριφέρεστε σαν ένας τοπικός Ερντογάν.

Οι αξίες μας κύριε Παπανικολάου είναι εντελώς διαφορετικές, γι' αυτό και μου είναι αδύνατον να συνεχίσω να συμπορεύομαι μαζί σας, συγκαλύπτοντας έστω και έμμεσα τις παρανομίες σας.

Όπως καταλαβαίνετε, μετά τα όσα προανέφερα είναι αυτονόητο ότι αποχωρώ από την παράταξή σας, δηλώνοντας ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος.

Με τιμή

Βασιλική (Βάνα) Μπάρμπα

Δημοτική Σύμβουλος Γλυφάδας

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λεωφόρο Ποσειδώνος από την Κυριακή (26/8) - Τι πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί

posidonos708

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα υπάρξουν στη Λεωφόρο Ποσειδώνος λόγω εκτέλεσης εργασιών κατασκευής πεζογέφυρας από τις 26 Αυγούστου έως τις 9 Οκτωβρίου και καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθεί πλήρης διακοπή της κυκλοφορίας των οχημάτων στη δεξιά λωρίδα της λεωφόρου Ποσειδώνος, από το ύψος της συμβολής της με την οδό Κανάρη έως τη συμβολή της με τη λεωφόρο Καλαμακίου, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά, στον Άλιμο.

Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ανωτέρω εργασιών, θα ισχύουν παράλληλα οι κάτωθι ρυθμίσεις: 

  • Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στη Λ. Ποσειδώνος και στο τμήμα της 200 μ. πριν τη συμβολή με την οδό Κανάρη έως 100 μ. πριν τη συμβολή με την οδό Κανάρη, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά,
  • Καθορισμός ανώτατου ορίου ταχύτητας σε 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στη Λ. Ποσειδώνος και στο τμήμα της 100μ. πριν τη συμβολή με την οδό Κανάρη έως τη συμβολή με τη Λ. Καλαμακίου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά,
  • Απαγόρευση προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στη Λ. Ποσειδώνος και στο τμήμα της 200 μ. πριν τη συμβολή με την οδό Κανάρη έως τη συμβολή με τη Λ. Καλαμακίου, ρεύμα κυκλοφορίας προς Πειραιά.

Εναλλακτικές διαδρομές:

Λ. Ποσειδώνος (ρεύμα προς Αθήνα) – δεξιά στο ύψος της Πλ. Βεργωτής – δεξιά Κων/νου Καραμανλή (κατά μήκος περιβόλου Παλαιού Αεροδρομίου Ελληνικού) – αριστερά Περγάμου – δεξιά Λ. Ελ. Βενιζέλου – αριστερά Λ. Βουλιαγμένης προς Κέντρο Αθήνας.

Λ. Ποσειδώνος (ρεύμα προς Αθήνα) – δεξιά Λ. Αλίμου - αριστερά Λ. Βουλιαγμένης προς Κέντρο Αθήνας.

Παρακαλούνται οι οδηγοί των οχημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την διέλευσή τους από τα σημεία των εργασιών και να ακολουθούν την υπάρχουσα οδική σήμανση.

Αρχές 2019 ξεκινά επιτέλους η μεγάλη επένδυση στο Ελληνικό

elliniko ependysi

«Στις αρχές του 2019 θα περπατάμε μέσα στο Ελληνικό και θα βλέπουμε πράγματα που θα γίνονται έτσι ώστε η επένδυση του Ελληνικού να αναπτυχθεί και να γίνει το μεγαλύτερο θέρετρο στην Ευρώπη». Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ετήσιας γενικής συνέλευσης των μετόχων που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας.

Ο κ. Αθανασίου απαντώντας σε ερώτηση μετόχων για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην έναρξη υλοποίησης της μεγαλύτερης επένδυσης που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, υπογράμμισε: «Έχουμε μάθει να είμαστε υπομονετικοί. Θέλει χρόνο για να προσπεραστούν όλα τα προβλήματα σε αυτήν τη μεγάλη επένδυση, αλλά θα πρέπει ήδη να σας πω ότι εδώ και έξι μήνες τα πράγματα προχωρούν καλύτερα από ποτέ».

Αναφερόμενος στα προσκόμματα που δημιουργούν οι άπορες κοινωνικές ομάδες, ο χώρος των αστικών συγκοινωνιών και η Πολιτική Αεροπορία που δεν έχουν ακόμα εγκαταλείψει τους χώρους του Ελληνικού, σημείωσε ότι: «εμείς σαν Lamda Development προτιμούμε να αποχωρήσουν όλοι με κανονικό τρόπο και να προχωρήσει η επένδυση με γρήγορους ρυθμούς, γι' αυτό και πιστεύω ότι περί τις αρχές του 2019 θα είμαστε μέσα στο Ελληνικό για να ξεκινήσει αυτή η επένδυση».

Σχετικά με τον διαγωνισμό καζίνο στην επένδυση του Ελληνικού, ο κ. Αθανασίου σημείωσε ότι έχει νομοθετηθεί η άδεια και αναμένεται το επόμενο τρίμηνο να γίνει και ο διαγωνισμός, ενώ όπως διευκρίνισε: «Εμείς θέλουμε να έρθει επενδυτής για το καζίνο που όμως έχει την τεχνογνωσία για τη συνολική ανάπτυξη του Ελληνικού ούτως ώστε να καταστεί το μεγαλύτερο θέρετρο στην Ευρώπη και ένα από τα μεγαλύτερη παγκοσμίως, όπως παραδείγματος χάριν συνέβη στη Σιγκαπούρη, όπου από το πρώτος έτος λειτουργίας ανάλογου θέρετρου, υπήρξε αύξηση των εσόδων που ξεπέρασε τα 22 εκατ. ευρώ».

Μιλώντας για τη χρηματοδότηση του μεγάλου έργου του Ελληνικού, το οποίο θα είναι επένδυση 8,5 εκατομμυρίων ευρώ. ο κ. Αθανασίου αποκάλυψε πως την περασμένη εβδομάδα, ομάδα υψηλόβαθμων στελεχών της Lamda Development, βρέθηκε στο Ντουμπάι, όπου και είχε σύσκεψη με τους συνεργάτες της χρηματοδότησης της επένδυσης κινεζικών και αραβικών κεφαλαίων και υπογράμμισε: «Είναι και παραμένουν πολύ ένθερμοι στην υλοποίηση της επένδυσης, ενώ υπάρχουν ταυτοχρόνως πολλές μεγάλες εταιρείες και κορυφαίες στο είδος τους που επιθυμούν να επενδύσουν κεφάλαια στο Ελληνικό.

Στο σημείο αυτό, ο κ. Αθανασίου ανέφερε ότι η έναρξη της επένδυσης στο Ελληνικό. θα αποτελέσει και σημείο εκκίνησης ώστε να έρθουν ξένα επενδυτικά κεφάλαια στην Ελλάδα προκειμένου να καταστεί η χώρα ανταγωνιστική και να ακολουθήσει τον δρόμο της ανάπτυξης, ενώ υπενθύμισε πως ο εισηγμένος όμιλος στηρίζεται και θα στηρίζεται διαρκώς από τον βασικό μέτοχο που είναι ο όμιλος Λάτση

Επενδύσεις άνω των €300 εκατ. το 2009-2018 η Lamda Development

Αύξηση άνω του 4% παρουσιάζουν οι πωλήσεις των καταστημάτων του ομίλου Lamda Development στα τρία mall που διαθέτει σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017.

Η εταιρεία προχωρά στην αποεπένδυση της ακίνητης περιουσίας στα Βαλκάνια με τελευταία πώληση ακινήτου στη Σερβία που κατέγραψε 22 εκατ. ευρώ στον προϋπολογισμό της το 2017. Επιπλέον, σύμφωνα με τη διοίκηση της Lamda Development, είναι θέμα λίγων εβδομάδων να εκδοθεί οικονομική άδεια του IBC στο Golden Hall, όπου θα κατασκευαστεί Ολυμπιακό Μουσείο, ενυδρείο και χώρος ψυχαγωγίας. Το έργο αναμένεται να είναι έτοιμο προς το τέλος του 2019, ενώ πρόκειται για μια επένδυση 25 εκατ. ευρώ, όπου θα δημιουργηθούν 500 νέες θέσεις εργασίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, κ. Οδυσσέας Αθανασίου απαντώντας σε ερωτήσεις για το εάν η εταιρεία έχει καθυστερήσεις στην πληρωμή από μισθωμένα καταστήματα του ομίλου Folli Follie Group, σημείωσε τα εξής: «Δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση με τον συγκεκριμένο όμιλο, καθώς η ναυαρχίδα είναι η Attica, που ως γνωστόν έχει αλλάξει ιδιοκτησία και καταβάλει κανονικά τις υποχρεώσεις και τα μισθωτήρια απέναντι στον όμιλο.

Ακόμα προσέθεσε ότι και στο θέμα των πρώην καταστημάτων Καλογήρου που ανέλαβε ο όμιλος Σάμι Φάις, προϋπολογίζονται έσοδα 1,8 εκατ. ευρώ από τα καταστήματα για την τρέχουσα χρονιά.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι ο δείκτης επισκεψιμότητας στα εμπορικά κέντρα του ομίλου το πρώτο τρίμηνο του 2018, ξεπερνά το 95% ενώ φέτος τον Φεβρουάριο, ο όμιλος προχώρησε στην πώληση των ιδιοκτησιών που κατείχε η θυγατρική Lamda Estate Development στο κτήριο γραφείων Kronos Business Center στο Μαρούσι, έναντι τιμήματος 6,5 εκατ. ευρώ.

Ανέστης Ντόκας, reporter

Αποφασισμένοι να προστατεύσουν τη δημόσια περιουσία οι δήμαρχοι Ηλιούπολης, Ελληνικού-Αργυρούπολης και Αλίμου-Zητούν συνάντηση με Τσίπρα

nasteika 3 dhmoi

Οι τρεις δήμαρχοι, Ηλιούπολης Βασίλης Βαλασόπουλος, Αλίμου Ανδρέας Κονδύλης και Ελληνικού-Αργυρούπολης Γιάννης Κωνσταντάτος, με επιστολή που έστειλαν στον πρωθυπουργό, ζητούν να μην περάσουν τα οικόπεδα- φιλέτα των δήμων τους, που  διεκδικούσαν εδώ και πολλά χρόνοα οι κληρονόμοι Νάσου στα χέρια των δανειστών (ΤΑΙΠΕΔ), αλλά  να δημιουργηθούν κοινόχρηστοι ανοιχτοί χώροι για την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Η ΚΟΙΝΉ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ 3 ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΠΡΟΣ  ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ 

"Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

ολοκληρώθηκε με επιτυχία και με αμετάκλητη Απόφαση του Αρείου Πάγου, ο αγώνας των τριών Δήμων για την παραχώρηση στο Ελληνικό Δημόσιο, των οικοπέδων που διεκδικούσαν οι καταπατητές (οικογένεια Νασταίων).

Την ιστορική δικαίωση του πολύχρονου αγώνα των Δήμων για την κατοχύρωση της δημόσιας περιουσίας, χαιρέτισε σύσσωμο το διαδημοτικό συμβούλιο που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή των δήμων Ηλιούπολης, Αλίμου και Αργυρούπολης-Ελληνικού.

Το διαδημοτικό Συμβούλιο όμως διαπίστωσε ότι ο αγώνας μέχρι την τελική απόδοση στους δημότες και την κατοχύρωση της περιουσίας από τους δήμους πρέπει να συνεχιστεί και να ενταθεί. Οι δήμοι δεν έκαναν όλον αυτόν τον πολυετή αγώνα και τα έξοδα για να πληρωθούν οι δανειστές του Ελληνικού Κράτους.

Οι δήμοι αγωνίστηκαν για να αποδώσουν τη δημόσια περιουσία στους δημότες, να δημιουργήσουν κοινόχρηστους ανοιχτούς χώρους για όλους και να φτιάξουν τις απαραίτητες υποδομές για την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Γι αυτόν τον λόγο παρακαλούμε να έχουμε μια συνάντηση μαζί σας, για να βοηθήσετε στην οριστική λύση του προβλήματος."

Σημειώνεται, ότι σε αυτά τα οικόπεδα σήμερα λειτουργούν το ΙΚΑ Ηλ/λης, παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, σχολεία, ΚΑΠΗ, εκπαιδευτήρια ΑΜΕΑ, ΚΕΠ, αθλητικά κέντρα, παιδικές χαρές, ελεύθεροι χώροι και άλλες σημαντικές υποδομές των προαναφερομένων πόλεων-δήμων.

Με το υπό ψήφιση πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης: Ιδρύεται ο Φορέας Διαχείρισης για το Ελληνικό - Πώς θα στελεχωθεί

elliniko google

Την ολοκλήρωση μίας ακόμη εκκρεμότητας -με τη λίστα όμως, των εναπομεινάντων προαπαιτουμένων να παραμένει μακρά- προβλέπει το πολυνομοσχέδιο για την ολοκλήρωση της Συμφωνίας Δημοσιονομικών Στόχων και Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων – Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2019-2022.

Αναλυτικότερα, θεσμοθετείται η ίδρυση του Φορέα Διαχείρισης Κοινοχρήστων εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού - Αγίου Κοσμά, όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης της έκτασης.

Σκοπός του Φορέα είναι: α) η διαχείριση και διαρκής λειτουργία ή ετοιμότητα σε λειτουργία όλων των κοινόχρηστων χώρων, υποδομών, έργων και εξοπλισμού εντός του Ακινήτου, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της διοίκησης λειτουργιών, της συνήθους τακτικής και έκτακτης συντήρησης αυτών και κάθε άλλης σχετικής υπηρεσίας, και β) η αποκλειστική είσπραξη και διαχείριση οποιωνδήποτε ανταποδοτικών τελών και ανάλογων χρεώσεων

Επίσης, ο Φορέας είναι αποκλειστικά υπεύθυνος και αρμόδιος για:

α. την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας,

β. την περισυλλογή, μεταφορά και διάθεση απορριμμάτων,

γ. την παροχή υπηρεσιών ηλεκτροφωτισμού,

δ. τη μέριμνα και τη λήψη μέτρων για την απρόσκοπτη πρόσβαση στους κοινόχρηστους χώρους,

ε. τη συντήρηση και διαχείριση οδικών υποδομών,

στ. την ονομασία των οδών, πλατειών, τοποθέτηση πινακίδων πληροφορίας και την αρίθμηση κτισμάτων,

ζ. τη διενέργεια δημοπρατήσεων στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων του,

η.  την έγκριση, τον έλεγχο, και την παραλαβή έργων και εργασιών, τα οποία ο Φορέας έχει δημοπρατήσει στο πλαίσιο αρμοδιοτήτων του,

θ. τη συντήρηση και αποκατάσταση ζημιών του πάσης φύσεως εξοπλισμού, καθώς και τη φύλαξή του,

ι. την παραλαβή και αποθήκευση των πάσης φύσεως εφοδίων και υλικών συντήρησης, καθώς και τη διαχείριση αυτών.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Φορέας διοικείται από εννεαμελές Διοικητικό Συμβούλιο, που συγκροτείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, και απαρτίζεται από:

α. Ένα μέλος, που υποδεικνύεται από τους ΟΤΑ α΄ βαθμού στην περιφέρεια των οποίων κείται το ακίνητο, το οποίο ορίζεται από τους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών ως Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και του Φορέα γενικά. Για το σκοπό του προηγουμένου εδαφίου, κάθε Δήμος εκ των ανωτέρω αποστέλλει έγγραφη εισήγηση στους Υπουργούς Εσωτερικών και Οικονομικών, έπειτα από σχετική απόφαση των οικείων Δημοτικών Συμβουλίων.

β. Τρία μέλη με τους αναπληρωτές τους, που υποδεικνύονται από το Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης.

γ. Ένα μέλος με τον αναπληρωτή του, που υποδεικνύεται από το Δήμο Γλυφάδας,

δ. Ένα μέλος με τον αναπληρωτή του, που υποδεικνύεται από το Δήμο Αλίμου,

ε. Ένα μέλος με τον αναπληρωτή του, που ορίζεται από τον Υπουργό Οικονομικών,

στ΄. Ένα μέλος με τον αναπληρωτή του, που ορίζεται από τον Υπουργό Εσωτερικών και

ζ. Ένα μέλος με τον αναπληρωτή του, που ορίζεται από τη Διοίκηση της εταιρείας "ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.".

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών μπορεί να προβλέπεται η καταβολή αποζημίωσης για τη συμμετοχή εκάστου μέλους στις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και να ορίζεται το ύψος και ο τρόπος καταβολής αυτής, σύμφωνα και με τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 22 του ν. 4354/2015.

Στελέχωση και με αποσπάσεις

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα, έπειτα από σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα και σχετική εισήγηση του Προέδρου, κατόπιν αυτής, ορίζεται Γενικός Διευθυντής ο οποίος είναι επιφορτισμένος με την άσκηση των διαχειριστικών καθηκόντων της καθημερινής λειτουργίας του Φορέα.

Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας, στον οποίο προβλέπονται και οι θέσεις του αναγκαίου προσωπικού για την άσκηση των αρμοδιοτήτων και λειτουργιών του Φορέα εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.

Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας περιλαμβάνει ενδεικτικά: α) υπηρεσία διοικητικού-οικονομικού-νομικού, β) τεχνική υπηρεσία. Στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας εξειδικεύονται οι απαιτούμενες θέσεις προσωπικού για τη λειτουργία και την εκπλήρωση των καθηκόντων του Φορέα καθώς και τα απαιτούμενα προσόντα για την κάλυψη κάθε θέσης σε κάθε κλάδο και ειδικότητα.

Προβλέπεται ακόμη πως κατά παρέκκλιση κάθε ειδικής ή γενικής διάταξης, επιτρέπεται, με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, η απόσπαση τακτικών υπαλλήλων του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Αρχών, των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού, των ΝΠΔΔ και των ΝΠΙΔ που ανήκουν στους φορείς Γενικής Κυβέρνησης στο Φορέα του παρόντος, μετά από α) αίτηση του υπαλλήλου και για χρονικό διάστημα δύο ετών με δυνατότητα παράτασης για δύο ακόμη έτη και β) εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα. Η δαπάνη μισθοδοσίας βαρύνει το Φορέα.

Για την πρόσληψη προσωπικού του Φορέα Διαχείρισης δύνανται να εφαρμόζονται αναλογικά και οι διατάξεις της περίπτ. 3 της υποπαρ. ΣΤ΄1 της παρ. ΣΤ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄222), οι οποίες αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 7 του ν. 4368/2016 (Α΄ 21).

Χρηματοδότηση

Σύμφωνα με το πολυνομοσχέδιο, πόροι και έσοδα του Φορέα συνιστούν:

α) Η επαρκής χρηματοδότηση από το Υπουργείο Οικονομικών για την υλοποίηση του σκοπού του,

β) Κάθε άλλο έσοδο από την πραγματική παροχή υπηρεσιών ή δραστηριοτήτων για την εξυπηρέτηση του σκοπού του,

γ) Χρηματοδοτήσεις, δωρεές, εισφορές, χορηγίες, επιχορηγήσεις, κληρονομιές, κληροδοσίες, καταπιστεύματα και κάθε άλλο έσοδο από κρατική ή ιδιωτική πηγή, ενισχύσεις από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή άλλους εθνικούς ή διεθνείς οργανισμούς,

δ) Υπαγωγή και χρηματοδότηση του Φορέα σε προγράμματα ενισχύσεων που προβλέπονται για επενδύσεις σε σχετικές υποδομές και συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας ή/και φυσικών πόρων

και

ε) Ποσά προερχόμενα από τα ανταποδοτικά τέλη που εισπράττουν οι ΟΤΑ α΄ βαθμού, στην περιφέρεια των οποίων κείται το ακίνητο.

Προβλέπεται και η είσπραξη ανταποδοτικών τελών φωτισμού και καθαριότητας

Δημ. Δελεβέγκος, capital