internet

Την 92η θέση, μεταξύ 196 χωρών, καταλαμβάνει η Ελλάδα στις ταχύτητες του διαδικτύου διεθνώς, ενώ η Γλυφάδα είναι η περιοχή της χώρας με το ταχύτερο Ίντερνετ.

Αυτό προκύπτει από μετρήσεις του Net Index, με βάση τα στοιχεία της OOKLA, όπως ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).

Η μέση ταχύτητα σύνδεσης στην Ελλάδα είναι τα 9,64 Mbps, που την κατατάσσει σε καλύτερη θέση από την Ιταλία, την Κύπρο και την Αλβανία, αλλά σε χειρότερη από πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το ταχύτερο Ίντερνετ στον κόσμο έχουν οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης με μέση ταχύτητα 103,99 Mbps και του Χονγκ Κόνγκ με 96,30 Mbps. Επίσης, με πολύ υψηλές ταχύτητες "σερφάρουν" οι κάτοικοι της Νότιας Κορέας με 76,88 Mbps και της Ιαπωνίας με 67,83 Mbps. Σουηδία, Ολλανδία, Λιθουανία και Ελβετία είναι οι χώρες της Ευρώπης που βρίσκονται μέσα στην πρώτη δεκάδα των χωρών με το ταχύτερο Ίντερνετ στο κόσμο.

Η Δανία, η Λετονία, η Μολδαβία, η Ισλανδία, το Λουξεμβούργο, η Γαλλία, η Εσθονία, η Φινλανδία και η Νορβηγία βρίσκονται στην κορυφαία εικοσάδα στο γρήγορο Ίντερνετ. Η Μπουρκίνα Φάσο έχει τις χαμηλότερες ταχύτητες Ίντερνετ στον κόσμο, με μόλις 1,12 Mbps.

Σε παγκόσμια βάση, η μέση ταχύτητα σύνδεσης είναι 22,04 Mbps, ενώ η μέση ευρυζωνική ταχύτητα στην Ευρώπη είναι 27,3 Mbps. Στις χώρες μέλη του ΟΟΣΑ, η μέση ταχύτητα σύνδεσης είναι τα 27,4 Mbps και στις χώρες του G8 28,8 Mbps.

Στην Ελλάδα, η Γλυφάδα, με 17 ,24 Mbps, είναι η περιοχή με τις μεγαλύτερες ταχύτητες σύνδεσης στο διαδίκτυο, ενώ ακολουθούν η Βούλα με 17,04 Mbps και οι Σέρρες με 13,87 Mbps.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Αλεξανδρούπολη με 13,5 Mbps και η Κομοτηνή με 11,46 Mbps.

Η Αθήνα βρίσκεται στη 16η θέση με μέση ταχύτητα 9,89 Mbps, ακολουθούμενη από τη Θεσσαλονίκη στη 17η θέση, με 9,87 Mbps. Χαμηλές ταχύτητες έχουν τα Ιωάννινα με 8,08 Mbps, η Καλαμάτα με 8,10 Mbps και η Ναύπακτος με 8,36 Mbps.

kinito epilogi

 

 

Σε πολλούς μπορεί να έχει συμβεί να δέχονται ενοχλητικές κλήσεις επανειλημμένως υπό μορφή «φάρσας» ή πόσο μάλλον απειλητικές, εξυβριστικές και συκοφαντικές είτε από άγνωστο ή απόρρητο αριθμό. Σ’αυτές τις περιπτώσεις αν δεν ξέρεις τα στοιχεία του, εκείνο που μπορείς να κάνει είναι να μάθεις ποιος νούμερο σε καλεί ως εξής:

Μπορείς να ζητήσεις από την υπηρεσία παροχής επικοινωνίας που είσαι χρήστης να μη δέχεσαι κλήσεις με απόκρυψη (θα τους δείχνει ότι μιλάει όταν σε παίρνουν με απόκρυψη) ή να αιτηθείς στον υπόχρεο πάροχο την εξουδετέρωση της απόκρυψης του καλούντος για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με σκοπό τον εντοπισμό ενοχλητικών ή κακόβουλων κλήσεων (ΦΕΚ B 1853 – 21.12.2006).

Στην δεύτερη αυτή περίπτωση όποιος σε καλεί με απόκρυψη θα ακούει ένα ηχογραφημένο μήνυμα (πριν χτυπήσει καν το δικό σου τηλέφωνο) ότι η απόκρυψή του έχει εξουδετερωθεί.

Μόλις μάθεις ποιο νούμερο σε καλεί, ανοίγει ένας δρόμος για τον εντοπισμό του ατόμου που σε ενοχλεί καταφεύγοντας σε έγκληση του προσώπου που σε απειλεί ή ενοχλεί.

Οι εισαγγελικές, ανακριτικές και προανακριτικές Αρχές, πολύ δε περισσότερο τα Δικαστικά Συμβούλια και τα Δικαστήρια, δικαιούνται να ζητούν από τους παρόχους των Υπηρεσιών Επικοινωνίας, μέσω του διαδικτύου τα ηλεκτρονικά ίχνη μιας εγκληματικής πράξεως, την ημεροχρονολογία και τα στοιχεία του προσώπου στο οποίο αντιστοιχεί το ηλεκτρονικό ίχνος, από τους λοιπούς δε παρόχους των υπηρεσιών επικοινωνίας τα «εξωτερικά στοιχεία» της επικοινωνίας (αριθμός κλήσεως, στοιχεία καλούντος – καλουμένου, ώρα κλήσης κ.λπ.) και ο πάροχος υποχρεούται να τα παραδίδει χωρίς να είναι αναγκαίο να προηγηθεί άδεια κάποιας Αρχής και ιδίως της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ).

Crypto-Wall

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος προειδοποιεί για την εμφάνιση του κακόβουλου λογισμικού «Crypto-Wall» που εμφανίστηκε και στην Ελλάδα.

Το κακόβουλο λογισμικό εξαπλώνεται με την επίσκεψη σε «μολυσμένες» ιστοσελίδες, εμφανιζόμενο ως δήθεν νόμιμη ενημέρωση δημοφιλών εφαρμογών.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το «Crypto-Wall» εξαπλώνεται μέσω μολυσμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την εγκατάστασή του στο λειτουργικό σύστημα, κλειδώνει όλα τα ψηφιακά αρχεία και τα δεδομένα (διαφόρων τύπων αρχείων, ενδεικτικά: *.doc, *.docx, *.xls, *.ppt, *.psd, *.pdf, *.eps, *.ai, *.cdr, *.jpg, etc.) που είναι αποθηκευμένα στον υπολογιστή του χρήστη, που έχει μολυνθεί από τον ιό.

Για να ξεκλειδωθούν τα αρχεία του, πρέπει να καταβληθεί χρηματικό ποσό (ransom), σε διαφορετική περίπτωση καθίστανται απροσπέλαστα για το χρήστη τους.

Η καταβολή του χρηματικού ποσού γίνεται, μέσω ανώνυμου προγράμματος περιήγησης, με τη χρήση του ψηφιακού νομίσματος bitcoin (BTC).

Η αστυνομία καλεί του χρήστες να μην πληρώνουν για να αποθαρρύνονται τέτοιες πρακτικές.

Συστάσεις

Συγκεκριμένα:

Oι πολίτες που λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από άγνωστους αποστολείς ή άγνωστη προέλευση, καλούνται να μην ανοίγουν τους συνδέσμους (links) και να μην κατεβάζουν τα συνημμένα αρχεία, που περιέχονται σε αυτά, για τα οποία δεν γνωρίζουν με βεβαιότητα τον αποστολέα και το περιεχόμενο του συνημμένου αρχείου.

Επιπλέον, οι χρήστες πρέπει να είναι εξαιρετικά καχύποπτοι στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ως αποστολέας φαίνεται να είναι κάποια υπηρεσία ή εταιρεία.
συστήνεται να πληκτρολογούνται οι διευθύνσεις των ιστοσελίδων (URL) στον περιηγητή (browser), αντί να χρησιμοποιούνται υπερσυνδέσμοι (links),

να χρησιμοποιούνται γνήσια λογισμικά προγράμματα και να ενημερώνονται τακτικά (updates), ενώ θα πρέπει να υπάρχει πάντα ενημερωμένο πρόγραμμα προστασίας (αντιικό) του Η/Υ.

να ελέγχουν και να έχουν πάντοτε ενημερωμένη την έκδοση του λειτουργικού τους συστήματος,

να δημιουργούν αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων της συσκευής τους (backup) σε τακτά χρονικά διαστήματα, σε εξωτερικό μέσο αποθήκευσης, έτσι ώστε σε περίπτωση

«προσβολής» από το κακόβουλο λογισμικό, να είναι δυνατή η αποκατάσταση των αρχείων τους.

Για τέτοιου είδους περιστατικά ή για παροχή διευκρινίσεων – συμβουλών, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

· Τηλεφωνικά στο: 210-6476464

· Στέλνοντας e-mail στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

kiniti tilef

«Stop» στα κλεμμένα κινητά βάζει, από την Παρασκευή 26/9, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Όλες οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένες να απενεργοποιούν μέσω του κωδικού ΙΜΕΙ (International Mobile Equipment Identity), του Διεθνούς Κωδικού Κινητών Τηλεφώνων, όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων που δηλώνονται από τους συνδρομητές τους ως κλεμμένες.

Με αυτό τον τρόπο, ένα κλεμμένο κινητό θα είναι πλέον άχρηστο και δεν θα μπορεί να μεταπωληθεί στην εγχώρια «μαύρη» αγορά, μιας και δεν θα ενεργοποιείται με άλλη κάρτα SIM της ίδιας ή άλλης εταιρείας.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η γνωστοποίηση του κωδικού ΙΜΕΙ της κλεμμένης συσκευής από τον συνδρομητή στον πάροχό του. Ο κωδικός ΙΜΕΙ περιλαμβάνει πληροφορίες για τον κατασκευαστή και το μοντέλο της συσκευής και αποτελεί την «ταυτότητα» κάθε συσκευής.

Κάθε συνδρομητής μπορεί να εντοπίσει τον κωδικό ΙΜΕΙ:

- στη συσκευασία της συσκευής

- πατώντας τα πλήκτρα * # 06 # στη συσκευή του

- με σχετική εφαρμογή του λογισμικού της συσκευής

Για την απενεργοποίηση της συσκευής, οι συνδρομητές πρέπει αρχικά να δηλώσουν την κλοπή στην Αστυνομία και στη συνέχεια, να υποβάλουν στον πάροχό τους γραπτό αίτημα απενεργοποίησης της συσκευής, επισυνάπτοντας το αποδεικτικό της δήλωσης κλοπής.

Κάθε εταιρεία που απενεργοποιεί τις κλεμμένες συσκευές των συνδρομητών της στο δίκτυό της, αναλαμβάνει ταυτόχρονα την ευθύνη να ενημερώνει σχετικά και τις υπόλοιπες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας οι οποίες οφείλουν να προχωρήσουν, επίσης, στην απενεργοποίηση των κλεμμένων συσκευών στα δίκτυά τους.

Σημειώνεται ότι ένα αίτημα απενεργοποίησης απορρίπτεται εάν ο δηλούμενος κωδικός ΙΜΕΙ δεν είναι έγκυρος σύμφωνα με τις σχετικές διεθνείς προδιαγραφές ή δεν έχει αποδοθεί από τον κατασκευαστή στη συσκευή, ώστε να την προσδιορίζει κατά μοναδικό τρόπο. Εφαρμόζοντας τη συγκεκριμένη υποχρέωση, η ΕΕΤΤ στοχεύει στην ενίσχυση της προστασίας του καταναλωτή έναντι του φαινομένου της κλοπής συσκευών κινητών τηλεφώνων.

matrix24

leoforeio kainotomia

Αυτό είναι το startup bus, το οποίο ξεκίνησε σήμερα από την Αθήνα με τελικό προορισμό τη Βιέννη, όπου διοργανώνεται το φεστιβάλ Pioneers, η εκδήλωση όπου η τεχνολογία και η επιστήμη συναντούν την επιχειρηματικότητα προσφέροντας ευκαιρίες δικτύωσης και πρόσβαση σε επενδυτές για τις startups που θα συμμετέχουν.

Στον θεσμό που εδώ και τέσσερα χρόνια λειτουργεί σε άλλες χώρες, φέτος θα συμμετάσχει και η Ελλάδα. Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι νέοι (μελλοντικοί) επιχειρηματίες να προσεγγίσουν χρηματοδοτικά σχήματα.

Στο ελληνικό λεωφορείο... επιχειρηματικότητας θα επιβιβαστούν συνολικά 22 νέοι άνθρωποι με φρέσκες ιδέες, δύο μέντορες και οι διοργανωτές. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού που ξεκινά σήμερα, θα σχηματιστούν πέντε νέες εταιρείες οι οποίες θα διαγωνιστούν με ομάδες άλλων λεωφορείων, που θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα από τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ιταλία, τη Γαλλία, την Εσθονία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

«Ξεκινήσαμε κυριολεκτικά από το μηδέν αλλά καταφέραμε να ετοιμάσουμε και ένα ελληνικό λεωφορείο. Οι συμμετέχοντες θα περάσουν τον περισσότερο χρόνο ταξιδεύοντας. Ωστόσο θα έχουμε και στάσεις στη Θεσσαλονίκη, στην Τιμισοάρα και στη Βουδαπέστη όπου οι ταξιδιώτες θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν κόμβους καινοτομίας και γραφεία εταιρειών» εξηγεί ο Σταύρος Τσομπανίδης, ένας εκ των διοργανωτών. Δίπλα τους καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού θα βρίσκεται ο Χάρης Νινιός σε ρόλο μέντορα. Αν και πολύ νεαρός σε ηλικία, έχει ήδη διοργανώσει δύο startup weekends στην Αθήνα, ενώ έχει πάρει μέρος στα περισσότερα events επιχειρηματικότητας και τεχνολογίας που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια: «Ο ρόλος του μέντορα είναι να δίνει άμεσες και ρεαλιστικές λύσεις. Εχω δημιουργήσει μια βάση δεδομένων με υλικό και εργαλεία που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού. Από βιβλία για τη μεθοδολογία των startups μέχρι και σημειώσεις και πρότυπα για το πώς να δομήσουν την τελική τους παρουσίαση.

Εχεις περιθώριο 72 ωρών...

Τελειόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου ο Θανάσης Σπηλιόπουλος, ένας από τους επιβάτες του startup bus, ξεκινά το ταξίδι του έχοντας στόχο να παρουσιάσει τη δική του ιδέα, μια εφαρμογή που συνδέει αθλητισμό και τεχνολογία: «Σίγουρα το ταξίδι θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Δεν έχεις περιθώρια για λάθη. Εχεις 72 ώρες για να περιγράψεις όσο το δυνατόν καλύτερα την ιδέα σου με την ελπίδα ότι αυτή θα υλοποιηθεί ή θα προκύψει κάτι καλύτερο. Αλλωστε τα startups αποτελούν μια πολύ καλή διέξοδο για τους νέους».

ethnos

ELLO

Το νέο κοινωνικό δίκτυο Ello γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές, κερδίζοντας συνεχώς νέα μέλη, δεχόμενο έως 31.000 αιτήσεις συμμετοχής την ώρα, όπως δήλωσε ο ιδρυτής του Πολ Μπούντνιτζ.

Το δίκτυο «ποντάρει» σε μια έξυπνη στρατηγική προβολής, που αναδεικνύει τα «αντι-Facebook» χαρακτηριστικά του, όπως το ότι δεν δέχεται καθόλου διαφημίσεις και δεν πουλά σε τρίτους τα στοιχεία των χρηστών του. Ρόλο, ασφαλώς, παίζει και ότι ανέκαθεν γοήτευε τους ανθρώπους η ιδέα να συμμετέχουν σε ένα πιο κλειστό κλαμπ, ενώ κάποιοι απλώς έχουν βαρεθεί το Facebook και την... πολυκοσμία του.

Το Ello, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2014, αρχικά σχεδιάστηκε ως ένας τόπος ψηφιακής συνάντησης περίπου 90 φίλων του Πολ Μπούντνιτζ, ενός ιδιοκτήτη καταστήματος ποδηλάτων στην πολιτεία Βερμόντ των ΗΠΑ. Όμως στις 7 Αυγούστου άνοιξε τις «πόρτες» του και σε άλλους ενδιαφερόμενους (έχοντας στο μεταξύ εξασφαλίσει χρηματοδότηση από επενδυτικές εταιρείες), ενώ η συμμετοχή κάθε υποψήφιου μέλους - χρήστη γίνεται επιλεκτικά μόνο μετά από πρόκληση (οι προσκλήσεις πουλιούνται μέχρι και στο Ebay).

Όπως είπε ο ιδρυτής του στο BBC, το δίκτυο βελτιώνεται καθώς μεγαλώνει και προς το παρόν βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία (beta). Αρνήθηκε πάντως ότι θεωρεί το Ello ως αντίπαλο του Facebook. «Δεν θεωρούμε το Facebook ανταγωνιστή. Το βλέπουμε ως μια πλατφόρμα διαφημίσεων, ενώ εμείς είμαστε ένα δίκτυο», τόνισε.

Για την χρηματοδότηση της διεύρυνσής του, ο Πολ Μπούντνιτζ είπε ότι «όπως ένα κατάστημα εφαρμογών (apps), σκοπεύουμε να πουλάμε την πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες για λίγα μόνο δολάρια». Όποιος χρήστης θέλει αυτές τις έξτρα δυνατότητες, μπορεί ήδη να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στην ιστοσελίδα του δικτύου.

Μερικοί αναλυτές εμφανίστηκαν πάντως επιφυλακτικοί κατά πόσο θα μπορούσε να προχωρήσει η ιδέα να χρεώνονται μικροπληρωμές για ορισμένες υπηρεσίες του δικτύου σε όποιον θέλει να τις αξιοποιήσει (κανονικά το δίκτυο είναι τελείως δωρεάν). Το ζήτημα, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι ότι όλα τα εναλλακτικά πετυχημένα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Pinterest και το Instagram, έχουν γίνει δημοφιλή, επειδή είναι τελείως δωρεάν.

Από την άλλη, η μινιμαλιστική στη σχεδίασή της ιστοσελίδα του δικτύου, που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται τόσο φιλική στον χρήστη, όσο άλλων δικτύων, δέχτηκε την πρώτη κυβερνο-επίθεση τύπου DDoS (μια στοχευμένη ″πλημμύρα″ διαδικτυακής κίνησης), από την οποία όμως επιβίωσε, χωρίς να «πέσει» η λειτουργία του.

Προς το παρόν πάντως, το Ello (https://ello.co) φαίνεται να έχει γίνει της μόδας και να τραβάει συνεχώς νέους φίλους.

exofab

ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΊ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

Ο «πυρετός» των selfie που γιγαντώθηκε τη βραδιά των τελευταίων βραβείων Όσκαρ και μετατράπηκε στο απόλυτο παγκόσμιο trend, αποτέλεσε τη βάση για μια διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά και προσέφερε τη δυνατότητα σε νέες και καινοτόμες ιδέες να αποκτήσουν σάρκα και οστά.

Η ευκαιρία αυτή αποτέλεσε το εφαλτήριο για την «απογείωση» της Exofab, της ελληνικής startup η οποία δημιουργεί θήκες για iPhone και Samsung κινητά από ειδικό τζελ πολυορεθάνης, μετατρέποντας τα smartphone μας στην απόλυτη «μηχανή selfie».

«Ξεκινήσαμε τη διαδικασία έρευνας για το προϊόν μας το 2011, με σκοπό να δημιουργήσουμε μια θήκη όπου θα "αγκάλιαζε" το κινητό χωρίς να αλλοιώνει τις γραμμές της συσκευής και ταυτόχρονα να το προστατεύει. Γι' αυτό προμηθευτήκαμε ένα ειδικό τζελ πολυορεθάνης από την Ιαπωνία. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας από τις πιο λεπτές θήκες της αγοράς, η οποία είχε παράλληλα μια ξεχωριστή ιδιότητα. Να κολλάει σε γυάλινες επιφάνειες – όπως τα τζάμια στα παράθυρα μας», λέει στο FortuneGreece.com ο ιδρυτής της εταιρείας, Αγάπιος Παπαδαμαντίου.

Το «κόλλημα» αυτό «κούμπωσε» στην τάση των selfies όταν πριν από πέντε μήνες η εταιρεία επέκτεινε τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ. «Στην Αμερική οι selfies δεν είναι απλώς μια μόδα», περιγράφει ο κ. Παπαδαμαντίου. «Τηλεοπτικά προγράμματα και events στήνονται πάνω στη νέα αυτή συνήθεια. Για εμάς αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη δημιουργίας μιας εφαρμογής αποκλειστικά για όσους αποκτούν τη θήκη, η οποία δίνει τη δυνατότητα για λήψη φωτογραφιών με χρονοκαθυστέρηση».
Η σκέψη, λοιπόν, ήταν απλή. Οποιοσδήποτε θέλει να τραβήξει μια selfie χωρίς να κρατάει το κινητό του, μπορεί να το τοποθετεί σε μια καθαρή γυάλινη επιφάνεια, να ρυθμίσει τον χρονοδιακόπτη του Exofab app, και να πάρει την κατάλληλη πόζα!

exofab6

Διαβάστε ακόμα: Οι πιο... ταλαντούχες θήκες για το iPhone σας

Η εφαρμογή της Exofab έβαλε το προϊόν στις λίστες με τα «must have» αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας. Διασημότητες όπως η Μαρία Μενούνος και η οικογένειας Καρντάσιαν βρίσκονται ανάμεσα σε πολλά ακόμη μέλη της αμερικανικής showbiz τα οποία «ντύνουν» τα κινητά τους με τη «θήκη-selfie».

Ο «fashion χαρακτήρας» της Exofab και η ελληνική της ταυτότητα αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του ονόματός της, καθώς αποτελεί ένωση της ελληνικής «εξωτερικό» (Exo) και της αγγλικής fabulous (fab).

Οι θήκες της Exofab είναι διαθέσιμες για iPhone 4 έως 5S και Samsung Galaxy S4-S5 ενώ τον επόμενο μήνα θα κυκλοφορήσουν και οι θήκες για τα iPhone 6. «H δημιουργία των θηκών για iPhone 6 ξεκίνησε λίγο πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους. Η διαδικασία παραγωγής άλλαξε, καθώς οι καμπύλες του κινητού προσφέρονται για τη δημιουργία νέων πλάγιων bumpers τα οποία θα είναι πιο λεπτά και θα προσαρμόζονται καλύτερα στη συσκευή χωρίς να αλλάζουν τη μορφή της», λέει ο Αγάπιος Παπαδαμαντίου.

Η εξάπλωση της Exofab στις ΗΠΑ έγινε σε συνεργασία με τον Γιώργο Μπούσαλη, ο οποίος «τρέχει» μαζί με τον κ. Παπαδαμαντίου τις αμερικανικές δραστηριότητες της εταιρείας. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στην άλλη όχθη του Ατλαντικού ήταν εντυπωσιακή. Μέσα στους πέντε πρώτους μήνες η Exofab πούλησε περίπου 40.000 θήκες, ενώ η παρουσία της στην πρόσφατη CTIA, την έκθεση καινοτομίας στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας στο Λας Βέγκας, προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών προμηθευτών.

news 247

Περισσότερα Άρθρα...