byres ellinikes

Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και των κεφαλαιακών ελέγχων οφείλουμε να στηρίζουμε την εγχώρια παραγωγή αγοράζοντας Ελληνικά προϊόντα.

Στην περίπτωση της μπύρας για παράδειγμα υπάρχουν αξιόλογες περγαμινές στην Ελληνική αγορά που αξίζει να τις προτιμήσουμε ιδίως όσοι είναι και λάτρες της μπύρας.

Οι μπύρες λοιπόν είναι οι εξής:

Βιος 5, Άλφα, ΦΙΞ, ΕΡΜΗΣ, Ζορμπάς, Β29, Pils Hellas, Βεργίνα, Marathon, Kaiser, Πειραϊκή, Septem, Μακεδονική Συνταγή και ΖΕΟΣ, Corfu Beer, Magnus Magister, Ρεθυμνιακή, ΝΕΔΑ, ΝΗΣΟΣ, VOLKAN, ΔΙΩΝΗ, Voreia Beer, Notias, Marea, Delphi, ΘΗΤΑ και ΖΗΤΑ, Alexander the Great beer, BLUE Island, Brink’s, Berlin, Canal Dive, Donkey, Έζα ζ, Mary Rose, Αργώ Golden Ale, Χάρμα, Φρέσκια Μπύρα Χίου.

elaiolado aposisrsi

Ο ΕΦΕΤ και συγκεκριμένα η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, κατά τη διενέργεια ελέγχων και σε συνεργασία με το Τμήμα Χημικών Αναλύσεων & Οργανοληπτικών Δοκιμών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, προέβη σε δειγματοληψία Εξαιρετικού Παρθένου Ελαιολάδου και διαπίστωσε ότι, κατά την οργανοληπτική αξιολόγηση, το ελαιόλαδο εμπίπτει στην κατηγορία «ΛΑΜΠΑΝΤΕ» και καθίσταται μη βρώσιμο ως έχει.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για το προϊόν «ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο», συσκευασίας 1L, με αριθμό παρτίδας : LOT 1411015 και ημερομηνία λήξης : 30/01/2016. Το προϊόν τυποποιείται από την επιχείρηση «Αργολίς, "ΑΦΟΙ ΦΑΚΛΑΡΗ Α.Ε." (7ο χλμ Άργους - Τρίπολης, Άργος) και φέρει στη συσκευασία του τα στοιχεία της επιχείρησης «Μ.Δ. ΤΣΑΛΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ» (Νέα Μαγνησία, 570 22, Θεσσαλονίκη).

Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση/απόσυρση του συνόλου του εν λόγω προϊόντος από την επιχείρηση και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. καλεί τους καταναλωτές που έχουν προμηθευτεί το ανωτέρω προϊόν να μην το χρησιμοποιήσουν.

feta galpo lidl

Στην ανάκληση τυριού «ΦΕΤΑ» στο οποίο διαπιστώθηκε ανάπτυξη μούχλας, προχώρησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.

Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και, συγκεκριμένα, η Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας, διαπίστωσε τη διακίνηση τυριού «ΦΕΤΑ» στην οποία διαπιστώθηκε ανάπτυξη μούχλας πρασινωπής χροιάς.

Πρόκειται για το προϊόν «ΓΑΛΠΟ τυρί Φέτα ΠΟΠ» από πρόβειο και γίδινο γάλα, σε συσκευασίες στραγγισμένου βάρους 1kg με ημερομηνία ανάλωσης μέχρι 22.01.16 και στραγγισμένου βάρους 2 kg με ημερομηνία ανάλωσης μέχρι 27.02.16.

Το προϊόν διατίθεται από την επιχείρηση ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. και παρασκευάζεται από την εταιρεία ΤΥΡΑΣ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ, 5Ο ΧΛΜ Ε.Ο. Τρικάλων-Πύλης, Τρίκαλα, Θεσσαλία.

Ο ΕΦΕΤ απαίτησε από την επιχείρηση ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. την άμεση ανάκληση/απόσυρση της συγκεκριμένης παρτίδας και ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Παράλληλα, καλεί τους καταναλωτές οι οποίοι έχουν προμηθευτεί το συγκεκριμένο προϊόν με τα ανωτέρω στοιχεία, να μην το καταναλώσουν.

 

parmezana aposyrsi

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. έπειτα από καταγγελίες πολιτών, ζήτησε -και ήδη έχουν ξεκινήσει σχετικοί έλεγχοι- την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου της παρτίδας που αφορούσε στο προϊόν «παρμεζάνα τριμμένη», με την εμπορική ονομασία «BERTOZZI PARMIGIANO REGGIANO», με ημερομηνία ανάλωσης κατά προτίμηση πριν τις 24/10/2015 και αριθμό παρτίδας L 15117, σε αεροστεγή πλαστική συσκευασία των 85 γραμμαρίων έκαστο.

Το προϊόν παράγεται στην Ιταλία από την επιχείρηση «Abele Bertozzi Spa – Via Roma», διανέμεται και πωλείται στην Ελλάδα από την αλυσίδα υπεραγορών «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ», στην οποία διαπιστώθηκε ανάπτυξη ευρωτίασης (μούχλα).

Καλούνται οι καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το να μην το καταναλώσουν.

Greece Partner Country Anuga 2015 logo

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)  διοργανώνει την επίσημη Εθνική Συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έκθεση “Anuga 2015”, η οποία πραγματοποιείται στην Κολωνία της Γερμανίας από 10 έως 14 Οκτωβρίου 2015 και στην οποία η Ελλάδα είναι φέτος η Τιμώμενη Χώρα (PartnerCountry).

Η Έκθεση Anuga διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί το κορυφαίο διεθνές γεγονός για τον κλάδο των τροφίμων και ποτών, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες από ολόκληρο των κόσμο.

Η Εθνική Συμμετοχή της Ελλάδας και μάλιστα ως Τιμώμενης Χώρας εντάσσεται σε ένα  πρόγραμμα δράσεων, που στοχεύει στην ενίσχυση της προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών και την προσέλκυση επενδύσεων. Με τέτοιου είδους πρωτοβουλίες στις τρέχουσες οικονομικές συνθήκες, η Πολιτεία στηρίζει έμπρακτα τις ελληνικές εξαγωγές, λειτουργώντας στην κατεύθυνση ενίσχυσης της εξωστρέφειας της χώρας μας.

Οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι παρούσες στις μεγάλες διοργανώσεις και διεισδύουν αποτελεσματικά τόσο σε υπάρχουσες όσο και σε νέες αγορές, καθώς οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων τόσο στη Γερμανία όσο και παγκοσμίως αυξάνονται χρόνο με το χρόνο χάρη στην ποιότητα των προϊόντων και την υψηλή διατροφική τους αξία.

Το μήνυμα της φετινής Εθνικής Συμμετοχής είναι “InvestinTaste”, τονίζοντας με αυτό τον τρόπο το γεγονός ότι όποιος επιλέγει τα ελληνικά προϊόντα στην ουσία κάνει μια επένδυση στη γεύση, στην ποιότητα και ουσιαστικά στο «ευ ζειν».

Παράλληλα, απευθύνεται ένα ξεκάθαρο κάλεσμα για συνεργασία σε επενδυτές και εμπόρους του κλάδου των Τροφίμων και Ποτών από όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο του θεσμού PartnerCountry, η Enterprise Greece διοργανώνει μια σειρά εκδηλώσεων και δράσεων προβολής σε Ελλάδα και Γερμανία. 

 

ladi

Καθώς πλησιάζει η έναρξη της νέας σοδειάς των ελιών τον Οκτώβριο, ορισμένοι Έλληνες επιχειρηματίες βλέπουν μία σπάνια ευκαιρία να αποσπάσουν μερίδιο αγοράς από την Ισπανία και την Ιταλία, που είναι η πρώτη και δεύτερη παραγωγός ελαιολάδου παγκοσμίως, αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg.

Η κακοκαιρία, μία μυστηριώδης ασθένεια των ελαιόδεντρων και μία μύγα που κολλά στις ελιές έχουν αποδεκατίσει τους ελαιώνες στην Ιταλία. Σχεδόν το ένα δέκατο από τα 10 εκατομμύρια ελαιόδεντρα στην περιοχή της Puglia έχουν μολυνθεί με μία ασθένεια που την αποκάλεσαν «έμπολα των ελιών», η οποία σκοτώνει με αργό ρυθμό τα δέντρα.

Ως αποτέλεσμα, οι Ιταλοί παραγωγοί ελαιολάδου αναμένουν μία ακόμη κακή περίοδο - μετά την πτώση 34% που είχε η παραγωγή τους στην περίοδο 2014-15 - στους 302.000 μετρικούς τόνους, σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιολάδου (IOC) στη Μαδρίτη.

Η παραγωγή στην Ισπανία μειώθηκε περισσότερο από 50%, στους 825.700 τόνους στην τελευταία περίοδο και θα παραμείνει πιθανόν συμπιεσμένη λόγω της παρατεταμένης ξηρασίας.

Η Ελλάδα, σημειώνει το δημοσίευμα, είδε την παραγωγή της να υπερδιπλασιάζεται στην προηγούμενη περίοδο στους 300.000 τόνους και η εγχώρια βιομηχανία ευελπιστεί ότι θα φθάσει κοντά σε αυτό το επίπεδο και την ερχόμενη περίοδο. Χάρη σε αυτό τον συνδυασμό παραγόντων, «το ελληνικό ελαιόλαδο είναι πιο ανταγωνιστικό από ποτέ, τουλάχιστον με βάση τις τιμές», σημειώνεται.

«Σύμφωνα με μία έκθεση του Συμβουλίου (IOC) από τον Ιούνιο, οι τιμές χονδρικής για τις κατηγορίες του πιο παρθένου λαδιού στην Ιταλία και την Ισπανία αυξήθηκαν κατά 114% και 84%, αντίστοιχα, σε 5,66 ευρώ και 3,59 ευρώ το κιλό. Αντίθετα, οι τιμές του ελληνικού λαδιού αυξήθηκαν μόνο 24% σε 3,09 ευρώ το κιλό».

Το πλεονέκτημα τιμής βοηθά τους μικρούς και μεσαίους παραγωγούς, που αποτελούν κατά το πλείστον την ελληνική βιομηχανία ελαιολάδου, να βρουν νέες αγορές.

Η έκθεση του IOC αναφέρει ότι οι ελληνικές εξαγωγές της τελευταίας σοδειάς προς τις ΗΠΑ - που είναι σήμερα ο μεγαλύτερος καταναλωτής ελαιολάδου - αυξήθηκαν 28% από τον Οκτώβριο του 2014 έως τον Ιούνιο του 2015, ενώ οι εξαγωγές από την Ισπανία και την Ιταλία μειώθηκαν πάνω από 50% για κάθε χώρα.

Περισσότερα Άρθρα...