dimarxeio-aspromavro

Ατέλειωτο... χορό διαφθοράς στο δημόσιο αποκαλύπτει η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το 2010. Παρά την οικονομική κρίση, σύμφωνα με όσα αναφέρει σήμερα το «Εθνος», η κρατική μηχανή συνέχισε την κακοδιαχείριση, τις σπατάλες και τις παρανομίες σε Προμηθείς, έργα, υπηρεσίες κ.ά.

«Πρωταθλητές» στη διαφθορά, σύμφωνα με το δημοσίευμα, αναδεικνύονται για ακόμη μια φορά οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

 

Δήμοι με τζιπ 4Χ4 – Πούρα... 5.300 ευρώ

Ανάμεσα στις δαπάνες που το Ελεγκτικό Συνέδριο «μπλόκαρε» είτε εντοπίζοντας παρατυπίες, παράβαση νόμου κ.λπ. είτε θεωρώντας ότι είναι υπερβολικές και ξεπερνούν το αναγκαίο μέτρο στη φάσης της οικονομικής κρίσης που διέρχεται η χώρα συγκαταλέγονται, σύμφωνα με όσα αναφέρει το «Εθνος»:

• Η προσπάθεια τριών δήμων στη Βόρεια Ελλάδα να αγοράσουν τζιπ 4Χ4 για τις μετακινήσεις τεχνικών υπηρεσιών τους, ενώ δεν προβλέπεται στο νόμο (συνολική δαπάνη 79.700 ευρώ).
• Νοσοκομειακές προμήθειες με υπερτιμολογήσεις και αναντιστοιχία ποσότητας ειδών, χωρίς αξιολόγηση τιμών σε σχέση με προηγούμενες προμήθειες ή την κατάσταση στην αγορά, με λανθασμένες συνθέσεις επιτροπών κ.λπ.
• Εξοδα κηδείας 36.700 για τ. δήμαρχο Γλυφάδας, που κατά το Ελεγκτικό Συνέδριο υπερβαίνουν το προσήκον μέτρο. Έξοδα κηδείας 5.400 ευρώ για τ. πρόεδρο τοπικού συμβουλίου στη Β. Ελλάδα, χωρίς να προβλέπεται από τον νόμο.
• Μη νόμιμη κατάτμηση έργων ασφαλτόστρωσης (1,6 εκατ. ευρώ) σε τουριστικό νησί των Κυκλάδων για να αποφευχθεί ο προσυμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, παράνομη ανάθεση άλλου αντίστοιχου έργου σε υπερεργολάβο κατά 100%, απευθείας ανάθεση σε εταιρεία για κατασκευή χλοοτάπητα δημοτικού γηπέδου στα Δωδεκάνησα (205.000 ευρώ) χωρίς να συντρέχει επείγουσα ανάγκη κ.λπ.
• Εκτός λειτουργικών αναγκών κρίθηκε δαπάνη 4.500 ευρώ για φιλοτέχνηση πορτρέτου αποθανόντος τ. δημάρχου και υπουργού για την αίθουσα του Δήμου Πειραιά.
• Προμήθεια πούρων 5.300 ευρώ για εξυπηρέτηση αναγκών δημοσίων σχέσεων στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. «Μπλοκαρίστηκε» και γιατί δεν υπήρχε έγκριση του υπουργείου για τη δαπάνη.
• Αποζημιώσεις για τήρηση πρακτικών δημοτικού συμβουλίου, ενώ τον μήνα εκείνο δεν είχαν γίνει συνεδριάσεις.

 

Κονδύλια για βενζίνη σε δήμο που δεν είχε... βενζινοκίνητα ΙΧ

Σε νησιωτικό δήμο δεν εγκρίθηκε δαπάνη για πολλά λίτρα βενζίνης, αξίας μερικών χιλιάδων ευρώ, μολονότι ο δήμος δεν διαθέτει βενζινοκίνητα οχήματα! Σε άλλη περίπτωση ζητήθηκε η έγκριση δαπάνης για βενζίνη σε όχημα άλλου δήμου, που διαπιστώθηκε (από την κατάσταση κίνησης) ότι δεν είχε μετακινηθεί καθόλου σε όλη τη διάρκεια του μήνα...

Μπλοκαρίστηκε άλλη δαπάνη (14.700) για γενική επισκευή απορριμματοφόρου γιατί τρεις εβδομάδες νωρίτερα καταβλήθηκε δαπάνη 11.500 ευρώ για εκτεταμένη επισκευή του ίδιου. Επίσης, πολλοί δήμοι παρείχαν σε χρήμα την αξία του γάλακτος που έπρεπε να δίνουν στους υπαλλήλους, κάτι που κρίθηκε παράνομο, ενώ άλλοι έδιναν εβαπορέ αντί για φρέσκο, που προβλέπει ο νόμος.

Ακόμη μια περίπτωση που αποτελεί τρανή απόδειξη διαφθοράς αποτελεί αυτή περιφερειακού ΤΕΕ που είχε δαπάνη 23.100 ευρώ για κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας.

real

kaklamanis enae

Τέλος στις φήμες για την -πέραν πάσης λογικής- παράταση της παρούσας δημοτικής περιόδου από 3,5 σε 5 χρόνια, καθώς και την αδικαιολόγητη καθυστέρηση τροποποίησης του νόμου-Ραγκούση για την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας και την ψήφο των μεταναστών, επιχειρεί να δώσει με ερώτηση που κατέθεσε σήμερα ο βουλευτής Α' Αθηνών της ΝΔ, Νικήτας Κακλαμάνης, στον υπουργό Εσωτερικών, Ευριπίδη Στυλιανίδη.

 

Αναλυτικά το κείμενο της ερώτησης:

Μία από τις πολλές ανεκπλήρωτες προεκλογικές μας δεσμεύσεις ήταν και η κατάργηση του νόμου-Ραγκούση σχετικά με την απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας και όχι μόνο.

Γνωρίζω ότι σχεδιάζεται τροποποίηση του νόμου. Ταυτόχρονα γνωρίζω ότι επίκειται τροποποίηση κάποιων διατάξεων του «Καλλικράτη» και πρόσφατα διάβασα στον ημερήσιο Τύπο ότι σχεδιάζεται η παράταση της παρούσης δημοτικής θητείας από 3,5 σε 5 χρόνια!

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

-Πότε θα έλθει προς ψήφιση, έστω η τροποποίηση του νόμου του κ. Ραγκούση για την ιθαγένεια κλπ.;

-Αληθεύουν οι φήμες για παράταση της δημοτικής θητείας σε 5 χρόνια;

-Μέσα στις αλλαγές του «Καλλικράτη» συμπεριλαμβάνεται και η ψήφιση σε ότι αφορά την εκλογή των δημοτικών συμβούλων από το σύνολο των δημοτών και όχι ανά δημοτικό διαμέρισμα;

dimarxeio

Αλλα 393,6 εκατ. ευρώ, θα πάρουν οι δήμοι από το υπουργείο Οικονομικών μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου για να εξοφλήσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς τους ιδιώτες, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Χρήστος Σταϊκούρας.

Το ποσό αυτό έρχεται να προστεθεί στα 255 εκατομμύρια που δόθηκαν πριν από τα Χριστούγεννα στους πρώτους 42 δήμους της χώρας. Τώρα πρόκειται να χρηματοδοτηθούν άλλοι 101.

Σύμφωνα με τον κ. Σταικούρα το σύνολο των αιτημάτων χρηματοδότησης, διαμορφώνεται περίπου στα 3 δισ. Ευρώ, δεν διευκρίνισε όμως αν θα τηρηθεί η υπόσχεση των 800 εκατ για τους δήμους.

dimarxeio-aspromavro

Επιδοτούμενες θέσεις εργασίας σε δημοτικές υπηρεσίες, κοινωνικές δομές, παιδικούς σταθμούς, δημοτικές βιβλιοθήκες, κέντρα νεότητας, δημοτικά μουσεία, δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις, σχολεία κ.λπ. «ανοίγει» για 50.000 νέους ηλικίας έως 27 ετών ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

Το πρόγραμμα παρουσίασεnο γενικός γραμματέας του συμβουλίου των δήμων και των περιφερειών της Ευρώπης Frederic Valuer στον υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Γιάννη Βρούτση παρουσία του προέδρου της ΚΕΔΕ Κώστα Ασκούνη.

Η χρηματοδότηση θα προέρχεται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και θα δίνει ευκαιρία κατάρτισης και απασχόλησης σε νέους για ένα χρόνο με δυνατότητα παράτασης για ακόμη ένα χρόνο.

Στην Αθήνα η 6η Διάσκεψη Κορυφής των Περιφερειών-Δήμων της Ευρώπης

Ο Περιφερειάρχης Αττικής & Επικεφαλής της Εθνικής Αντιπροσωπείας της Ελλάδος στην Επιτροπή των Περιφερειών Γιάννης Σγουρός, πραγματοποιεί από την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013 τριήμερη επίσκεψη στις Βρυξέλλες, προκειμένου να συμμετάσχει στις εργασίες της 99ης Συνόδου της Ολομέλειας της Επιτροπής.

Κατά τη Συνεδρίαση της Εθνικής Αντιπροσωπείας της Ελλάδος στην Ε.τ.Π., ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, με την ιδιότητα του Επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας, ενημέρωσε τα μέλη για την Απόφαση των πολιτικών οργάνων της Επιτροπής των Περιφερειών να διεξάγουν την 6η Διάσκεψη Κορυφής των Περιφερειών και των Δήμων της Ευρώπης, στην Αθήνα, το Μάρτιο του 2014, η οποία θα πραγματοποιηθεί το εξάμηνο της Ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και θα συμπέσει με τον εορτασμό για τα 20 χρόνια από την ίδρυση της Επιτροπής των Περιφερειών (ΕτΠ).

Η Εθνική αντιπροσωπεία της Ελλάδος στην Επιτροπή των Περιφερειών, θα έχει την τιμή να καλωσορίσει, πάνω από 800 κορυφαίους επισκέπτες, μεταξύ των οποίων νυν και πρώην Προέδρους Ευρωπαϊκών θεσμικών Οργάνων, ευρωπαίους Επιτρόπους, Περιφερειάρχες και Δημάρχους από τα  27 κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, αφού ευχαρίστησε τα μέλη της Ελληνικής Αντιπροσωπείας για την υποστήριξή τους, τόνισε ότι «αποτελεί μεγάλη τιμή και ευκαιρία για την Περιφέρεια Αττικής να φιλοξενήσει μια τόσο μεγάλη διοργάνωση», επισημαίνοντας παράλληλα ότι «θα δουλέψουμε όλοι μαζί σκληρά, για να υλοποιήσουμε την πιο επιτυχημένη διοργάνωση της 6ης Διάσκεψης Κορυφής των Περιφερειών και Δήμων της Ευρώπης».

Το πρόγραμμα των συνεδριάσεων, σήμερα Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013, ξεκίνησε με την καταστατική συνεδρίαση της Διαπεριφερειακής Ομάδας Αδριατικής - Ιονίου, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, με Πρόεδρο τον Περιφερειάρχη του Marche, κ. Spacca, όπου η ελληνική αντιπροσωπεία πέτυχε να εκλεγεί ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, κ. Απόστολος Κατσιφάρας, ως Αντιπρόεδρος της Διαπεριφερειακής Ομάδας.

attikipress

«Φρένο» επιχειρεί να βάλει το υπουργείο Εσωτερικών στις ανεξέλεγκτες συνεργασίες δήμων και περιφερειών, «όπως αδελφοποιήσεις πόλεων με ΟΤΑ της αλλοδαπής, τη συμμετοχή δήμων και περιφερειών σε ευρωπαϊκά προγράμματα, σε διεθνή δίκτυα τοπικών ή περιφερειακών αρχών και την υπογραφή σχετικών πρωτοκόλλων συνεργασίας χωρίς να έχει ζητηθεί προηγουμένως από ελληνικής πλευράς η σύμφωνη γνώμη τής», μέσω της τριμελούς Επιτροπής του άρθρου 4 παρ. 2β του Ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138Α/2005).

Με έγγραφό του προς τους δήμους και τις περιφέρειες της χώρας, το ΥΠΕΣ υπογραμμίζει πως είναι παράνομο το ότι «ζητείται εκ των υστέρων από την Επιτροπή η χορήγηση της σύμφωνης γνώμης, δηλαδή, αρκετό καιρό μετά την υπογραφή των σχετικών πρωτοκόλλων συνεργασίας και την πραγματοποίηση των προβλεπόμενων από αυτά δράσεων».

Τους σημειώνει, δε, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 221 του Ν.3463/2006 («Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων»), όπως συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 22 του Ν.3613/2007 (ΦΕΚ 263Α/2007), και τις όμοιες διατάξεις του άρθρου 203 παρ. 3 του Ν.3852/2010 («Καλλικράτης»), οι δήμοι και οι περιφέρειες μπορούν να συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκούς Ομίλους Εδαφικής Συνεργασίας (ΕΟΕΣ), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο εθνικό και κοινοτικό δίκαιο, αλλά προϋπόθεση είναι η κατάρτιση των σχεδίων με τη σύμφωνη γνώνη της παραπάνω Επιτροπής.

Τι λέει το άρθρο 221
Συμβάσεις στο πλαίσιο αδελφοποιήσεων. Ευρωπαϊκός Όμιλος Εδαφικής Συνεργασίας
Οι Δήμοι και οι Κοινότητες στο πλαίσιο των αδελφοποιήσεων και υπό την επιφύλαξη των διεθνών υποχρεώσεων της Χώρας μπορούν να συνάπτουν αντίστοιχου περιεχομένου συμβάσεις με τους αλλοδαπούς Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με τους οποίους έχουν αδελφοποιηθεί. Οι συμβάσεις αυτές καταρτίζονται ύστερα από σύμφωνη γνώμη της επιτροπής της παρ. 3 του άρθρου 219.

 

Τι ζητεί το ΥΠΕΣ από τους δήμους και τις περιφέρειες

Η οποιαδήποτε, λοιπόν, διεθνή συνεργασία, λέει το ΥΠΕΣ, πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής του άρθρου 4 παρ. 2β του Ν. 3345/2005, και επιπλέον η πρόταση που θα υποβληθεί «οφείλει να πληροί τουλάχιστον τις ακόλουθες προϋποθέσεις»:

  • Κάθε πρόταση δήμου ή περιφέρειας για τη συμμετοχή τους σε μια από τις ανωτέρω μορφές συνεργασίας, κρίνεται σκόπιμο να συνοδεύεται από απόφαση του οικείου συμβουλίου.
  • Η απόφαση του συμβουλίου πρέπει να είναι επαρκώς αιτιολογημένη. Η αιτιολογία της απόφασης του συμβουλίου πρέπει να αποτυπώνει με αναλυτικό τρόπο την προστιθέμενη αξία και τους τομείς της εν λόγω συνεργασίας με τον αλλοδαπό ΟΤΑ, οι οποίοι δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το εύρος των αρμοδιοτήτων που ο νόμος έχει προβλέψει για τους δήμους και τις περιφέρειες, τους σκοπούς, τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, τις προβλεπόμενες δαπάνες και να συνοδεύεται με κάθε δυνατή λεπτομέρεια από στοιχεία για τον αντίστοιχο οργανισμό με τον οποίο υπάρχει η βούληση συνεργασίας ή του δικτύου στο οποίο προτίθεται να συμμετάσχει. Ειδικότερα, στην περίπτωση των αδελφοποιήσεων πόλεων, θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι οι αδελφοποιήσεις αποτελούν το επιστέγασμα και όχι την απαρχή μιας συνεργασίας μεταξύ δύο ΟΤΑ.
  • Η απόφαση των οικείων συμβουλίων, με όλα τα συνοδευτικά έγγραφα, πρέπει να αποστέλλεται άμεσα και έγκαιρα στη Γραμματεία της τριμελούς Επιτροπής. Τούτο είναι απαραίτητο προκειμένου, προ της χορήγησης της αιτούμενης σύμφωνης γνώμης, να καταστεί δυνατή ενδεχόμενη επικοινωνία των μελών της Επιτροπής, αφενός, με τους ενδιαφερόμενους φορείς για περαιτέρω διευκρινίσεις, και αφετέρου, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο, με τις αλλοδαπές αρχές (πρεσβείες και προξενεία) που είναι διαπιστευμένες στο ελληνικό κράτος για τη λήψη πλειόνων στοιχείων για τους ενδιαφερόμενους αλλοδαπούς ΟΤΑ. Σε αντίθετη περίπτωση, η Επιτροπή δεν θα εξετάζει αίτημα που αποστέλλεται στη Γραμματεία της καθυστερημένα ή συνοδευόμενο από ελλιπή στοιχεία.

aftodioikisi

foro diloseis

Μπορεί ο Κ. Ασκούνης στις δηλώσεις του μετά τη δημοσίευση της «black list» με τους 105 δημάρχους που ελέγχονται από το ΣΔΟΕ να υποστήριξε ότι «πάγια αρχή της ΚΕΔΕ είναι η τήρηση της νομιμότητας και της διαφάνειας», όπως όμως προκύπτει από το ρεπορτάζ της aftodioikisi.gr, οι πρώτοι που δεν τις τηρούν είναι ορισμένοι συνάδελφοί του.

Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι παρά τις σχετικές προβλέψεις του «Καλλικράτη» λιγότεροι από τους μισούς αιρετούς των 20 μεγαλύτερων δήμων της χώρας έχουν αναρτήσει στο Διαδίκτυο τις δηλώσεις «πόθεν έσχες» τους;

Ακόμα όμως και πολλά από τα «πόθεν έσχες» που θεωρητικά είναι δημοσιευμένα, για να τα διαβάσεις θα πρέπει να βρεις την... άκρη του διαδικτυακού λαβύρινθου όπου τα έχουν «καταχωνιάσει» οι αιρετοί, στην ουσία, κρύβοντάς τα.

H aftodioikisi.gr έκανε μια αναζήτηση στις επίσημες ιστοσελίδες των 20 μεγαλύτερων δήμων της χώρας (με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων) και ανακάλυψε πως μόνον οι 7 από αυτούς έχουν αναρτήσει σε εμφανές σημείο το «πόθεν έσχες» των δημάρχων και των μελών της οικονομικής επιτροπής και της ποιότητας ζωής, καθώς και των υπόχρεων δημοτικών συμβούλων (πρώην αντιδημάρχων – πρώην μελών επιτροπών), ενώ οι υπόλοιποι είτε δεν τα έχουν αναρτήσει καθόλου, είτε έχουν αναρτήσει φορολογικές δηλώσεις και όχι δηλώσεις «πόθεν έσχες», είτε τις έχουν αναρτήσει σε σημεία που όσο και να τις αναζητήσεις, δεν θα τις βρεις.

Ποιο είναι, άλλωστε, το κοινό χαρακτηριστικό των περισσοτέρων «δημοτικών» ιστοσελίδων; Ότι για να βρεις το «πόθεν έσχες» θα πρέπει να περάσεις πολύ ώρα, ψάχνοντας μέσα στα πεδία και υποπεδία των ιστοσελίδων, καθώς βάζοντας λέξεις-κλειδιά (σ.σ. όπως έκανε επισταμένως η aftodioikisi.gr) π.χ., «φορολογική», «πόθεν», «περιουσιακή», με την... πρώτη ματιά, δε σου δίνει το αποτέλεσμα που θέλεις.

Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 61 παρ. 4 του Ν.3852/2010 (Καλλικράτης) «..ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάσταση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και να τη δημοσιοποιούν με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του δήμου».

Κατά το άρθρο 1, παράγραφος 2, του Ν.3213/31.12.2003, «η δήλωση υποβάλλεται από τους υπόχρεους μέσα σε ενενήντα (90) ημέρες από την ορκωμοσία ή την ανάληψη των καθηκόντων τους. Επίσης, η δήλωση αυτή υποβάλλεται κάθε χρόνο κατά το διάστημα της θητείας, της άσκησης της δραστηριότητας ή της διατήρησης της ιδιότητας των υπόχρεων και για τρία (3) χρόνια μετά από την απώλεια ή τη λήξη της, το αργότερο την 30ή Ιουνίου κάθε έτους».

Αναλυτικότερα:

Εύκολα μπορεί να βρει κάποιος τα «πόθεν έσχες» των αιρετών στους δήμους: Καλλιθέας (ο δήμαρχος Κώστας Ασκούνης είναι ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ), Αθηναίων (ο δήμαρχος Γιώργος Καμίνης είναι αυτοδίκαια μέλος του δ.σ. της ΚΕΔΕ), Θεσσαλονίκης (ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης είναι ο α" αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ), Νίκαιας – Αγίου Ιωάννη Ρέντη (ο δήμαρχος Γιώργος Ιωακειμίδης είναι ο επικεφαλής της παράταξης της ΔΗΜΑΡ στο δ.σ. της ΚΕΔΕ), και Περιστερίου (δήμαρχος ο Ανδρέας Παχατουρίδης), και Πατρέων (δήμαρχος ο Γιάννης Δημαράς).

Θα πρέπει να έχεις... αρκετή υπομονή για να βρεις τα πόθεν έσχες των αιρετών στους δήμους Λαρισαίων (ο δήμαρχος Κώστας Τζανακούλης είναι ο επικεφαλής της παράταξης της ΝΔ στο δ.σ. της ΚΕΔΕ), Ιωαννιτών (δήμαρχος ο Φίλιππος Φίλιος), Ρόδου (ο δήμαρχος Στάθης Κουσουρνάς είναι ο ΠΕΔάρχης Νοτίου Αιγαίου, και επιπλέον είχε αναρτήσει τη δήλωσή του στη Βουλή για ένα μήνα, λόγω της προηγούμενης βουλευτικής του ιδιότητας) και Βόλου (δήμαρχος ο Πάνος Σκοτινιώτης).

Υπομονή και πολλά... αναλγητικά θα πρέπει να έχεις για να βρεις και τα «πόθεν έσχες» των αιρετών των παρακάτω δήμων, που είναι ελλειπή ως προς τις προϋποθέσεις του νόμου:

Κέρκυρας (ο δήμαρχος Γιάννης Τρεπεκλής είναι ο ΠΕΔάρχης Ιονιών Νήσων): Έχει αναρτήσει τις φορολογικές δηλώσεις του Οικονομικού Έτους 2010. Αφορούν στο «πόθεν έσχες» του δημάρχου και των αντιδημάρχων, όχι όμως και των μελών της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής.

Ηρακλείου Κρήτης (ο δήμαρχος Γιάννης Κουράκης είναι ο β" αντιπρόεδρος της ΚΕΔΕ και ο ΠΕΔάρχης Κρήτης – φέρεται δε ως ελεγχόμενος από το ΣΔΟΕ): Έχει αναρτημένη τη φορολογική δήλωση (και όχι το «πόθεν έσχες») για το Οικονομικό Έτος 2010 του δημάρχου, της αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής για τα Οικονομικά Έτη 2011 και 2012 και του αντιδημάρχου Παιδείας για το Οικονομικό Έτος 2011.

Πειραιώς: Έχει αναρτημένο το «πόθεν έσχες» του δημάρχου Βασίλη Μιχαλολιάκου για το Οικονομικό Έτος 2011 και των μελών της οικονομικής επιτροπής (μετέχουν 5 αντιδήμαρχοι από τους 8) και της επιτροπής ποιότητας ζωής για τα Οικονομικά Έτη 2010 και 2011. Να σημειωθεί πως σε ορισμένες δηλώσεις δεν αναγράφεται το οικονομικό έτος άλλα ούτε και η ημερομηνία υποβολής της αίτησης, με αποτέλεσμα ένας πολίτης να μη γνωρίζει ποιανού έτους είναι το «πόθεν έσχες».

Αχαρνών (107.500): Υπάρχει αναρτημένη στην ιστοσελίδα του δήμου η φορολογική δήλωση του δημάρχου Σωτήρη Ντούρου για το Οικονομικό Έτος 2010, και μέχρι εκεί. Είναι χαρακτηριστικό πως για να καταλάβει ένας πολίτης που είναι το «πόθεν έσχες» του δημάρχου θα πρέπει να πάει στο βιογραφικό του και να επιλέξει το πεδίο «ΣΤΟΙΧΕΙΑ» (;;;). Εκεί, και στο αρχείο «ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ» (;;;) θα βρει και τη φορολογική δήλωση του ιδίου οικονομικού έτους για τον τέως δήμαρχο Αχαρνών.

Κορδελιού – Ευόσμου (101.010): Υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα του δήμου, οι φορολογικές δηλώσεις του δημάρχου για το Οικονομικό Έτος 2010, καθώς και των αντιδημάρχου Οικονομικών & Διαφάνειας, αντιδημάρχου Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και της αντιδημάρχου Παιδείας & Κοινωνικής Πολιτικής για το Οικονομικό Έτος 2012. Όσον αφορά στα μέλη των επιτροπών, δύο από τα 12 (συν τα αναπληρωματικά) μέλη της οικονομικής επιτροπής έχουν αναρτήσει το «πόθεν έσχες» τους για το Οικονομικό Έτος 2012, και ένα από τα 13 (συν τα αναπληρωματικά) μέλη της οικονομικής επιτροπής έχει αναρτήσει το «πόθεν έσχες» τους για το Οικονομικό Έτος 2011.

Να σημειωθεί πως αν και ο δήμαρχος Χανίων Μανώλης Σκουλάκης γνωστοποίησε το «πόθεν έσχες» μέσω Βουλής (στα τέλη του περασμένου χρόνου, και η οποία σημειωτέον τα κατέβασε από το Διαδίκτυο μέσα σε ένα μήνα) δε φαίνεται πουθενά στην ιστοσελίδα του δήμου η δήλωση της περιουσιακής του κατάστασης, όπως επίσης και αυτή του δημάρχου Χαλκιδέων Θανάση Ζεμπίλη.

Στους δήμους της νότιας Αθήνας, χαρακτηριστική, αλλά και ιδιότυπη, περίπτωση αποτελεί εκείνη του δήμου Ελληνικού - Αργυρούπολης: παρά τις επανειλλημένες δημόσιες προσκλήσεις της αντιπολίτευσης και του επακεφαλή της, ο δήμαρχος κ. Χρ. Κορτζίδης, αρνείται να δημοσιεύσει το Πόθεν Εσχες του με τη δικαιολογία ότι .... τον θίγει προσωπικα!!

Με πρληφορορίες από aftodioikisi

Περισσότερα Άρθρα...